Vprašanja in odgovori
Navodila dobite na naslovu https://hozana.si/kindle
Sporočil ne pošiljamo ponovno. Za vse pošiljanje skrbi avtomatika, ki vsak dan zjutraj ob 4.00 začne pošiljati sporočila. Če ste si sporočilo pomotoma izbrisali, si vsebino za tisti dan oglejte online na spletni strani https://hozana.si
V vsakem sporočilu, ki vas obvešča, da vam je bila poslana e-knjiga, je tudi povezava za ponovno pošiljanje. Kliknite nanjo in vsebina vam bo ponovno poslana.
Če ste izbrisali prav vsa sporočila, ki so vam bila poslana s HOZANA.si pa lahko uporabite funkcijo "Obnovitev dostopa", ki jo najdete v menuju oz. na strani: https://hozana.si/obnovitev.php
V vsakem sporočilu, ki vam je poslano s strani hozana.si, je na dnu povezava (link) za odjavo. Če se želite odjaviti, kliknite nanjo.
To uredite sami tako, da se najprej s starega naslova odjavite (kot je razloženo vprašanju št. 4) in se preko strani signup.php prijavite z novim naslovom.
To uredite sami tako, da kliknete na povezavo "Sprememba koledarja" ki se nahaja v vsakem sporočilu, ki vam je bilo poslano s HOZANA.si. To je nova funkcionalnost strani od julija 2023, do takrat menjanje koledarja ni bilo možno in se je bilo potrebno odjaviti in ponovno prijaviti z novimi podatki.
Za malo bolj napredne uporabnike pa obstaja tudi druga možnost in sicer, da spremenite svoj @kindle.com naslov na naslov, ki ste ga imeli v starem telefonu. To storite preko nastavitev amazonovega računa, kjer izberete "Your Devices" in tam odregistrirate staro napravo in e-naslov nove nastavite na tistega, ki ste ga uporabljali pri stani napravi.
Če uporabljate anit-spam filter preverite ali se morda sporočilo ni ujelo vanj.
Če uporabljate @gmail.com poglejte v zavihek "Družabno" ali "Promocije" in po potrebi sporočilo prestavitev v "Glavno".
Običajno koristi tudi, če naslov noreply@hozana.si dodate v vaš naslovnik.
Sicer hozana.si s svoje strani naredi zelo veliko, da tovrstnih težav ne bi bilo (uporaba SPF, DKIM, DMARC in drugo) zelo redko (trikrat v desetih letih) pa se zgodi, da sporočila niso bila poslana ob običajni jutranji uri.
Kliknite na povezavo "Sprememba koledarja" ki se nahaja v vsakem sporočilu, ki vam je bilo poslano s HOZANA.si. To je nova funkcionalnost strani od julija 2023, do takrat menjanje koledarja ni bilo možno in se je bilo potrebno odjaviti in ponovno prijaviti z novimi podatki.
E-knjige se pošiljajo točno teden dni pred začetkom novega meseca.
Žal to ni možno. Knjige se pošiljajo teden dni pred začetkom novega meseca, ne prej.
Ni možno, pošiljamo samo mesečne e-knjige.
Zelo bomo hvaležni, če nam jo sporočite preko obrazca ali na naslov info@hozana.si. Napake, ki se pojavljajo, sproti odpravljamo in sčasoma jih je vedno manj.
Preverite po vrsti naslednje:
- Kindle napravo je potrebno sinhronizirati s povezavo v splet preko Wi-Fi omrežja. Podatkovno omrežje telefonskega operaterja ne zadostuje (tako se je odločil Amazon, ko je napisal aplikacijo Kindle).
- Preverite v nastavitvah Kindle aplikacije vaš "Send-To-Kindle" e-naslov ali se ujema s tem, ki ste ga uporabili pri prijavi na hozana.si. Če se ne, se s starega naslova odjavite in prijavite z novim (gl. vprašanje št. 6 faq.php?q=6)
- Če je to prvič, da ste se naročili na e-knjigo, preverite ali imate naslov kindle@hozana.si vpisanega med odobrene pošiljatelje (točka 2. navodil kindle.html). Če ste se po pomoti najprej prijavili na prejemanje (3. točka navodil) in šele nato vpisali kindle@hozana.si med dovoljene pošiljatelje (2. točka navodil), potem se je zgodilo, da je bila knjiga zavrnjena, ker ni prišla od dovoljenega pošiljatelja. V tem primeru kliknite na povezavo na dnu e-sporočila za ponovno pošiljanje.
V zadnjem tednu meseca, ko so bile vsem že poslane knjige za prihodnji mesec, je tako tudi mišljeno.
Trije možni razlogi so, da se je to zgodilo.
Najprej poglejte v mapo naželene pošte (SPAM) če sporočila morda niso začela zahajati tja. V tem primeru v dodajte naslov noreply@hozana.si med zaželene pošiljatelje (kako to storite, je odvisno od e-poštnega programa, ki ga uporabljate). Če uporabljate gmail.com poglejte ali ni sporočilo zašlo v zavihek "Družabno" ali "Promocije" in ga ustrezno prestavite (gmail se bo naučil iz tega tako narediti tudi s prihodnjimi sporočili).
Drug možni razlog pa je, da ste se po pomoti odjavili od prejemanja sporočil. V vsakem sporočilu je namreč na dnu povezava namenjena temu, in morda ste kliknili nanjo (in nto izbiro še pordili). V tem primeru se ponovno prijavite preko naslova signup.php
Tretji možni razlog pa je, da imate poln poštni nabiralnik. V tem primeru hozana.si ne more dostaviti sporočila, zato naredite prostor na vašem poštnem strežniku. Če ste imeli vaš poštni nabiralnik zelo dolgo poln (več kot mesec dni), pa vas je naš sistem odjavil od prejemanja sporočil in se morate ponovno prijaviti.
Skupaj smo stopili skupaj bratje kapucini (izvedba), založba Družina (avtorske pravice besedil in založnik tiskanih besedil) in Slovenska škofovska konferenca (avtorske pravice besedil, gostovanje strežnika).
V prihodnje imamo načrt dodati naslednje vsebine:
- kvalitetno posneti avdio brevir z upoštevanjem vseh praznikov, godov in svetih časov,
- nadaljevati z dodajanjem liturgičnih koledarjev za različne redove oz. kongregacije,
- objava osnovnih katoliških dokumentov in besedil (Koncilski odloki, Zakonik cerkvenega prav, Katekizem Katoliške Cerkve, Kompendij katekizma, Kompendij družbenega nauka Cerkve, zbirka Cerkveni dokumenti),
- Sveto pismo: nova Jezuzalemska biblija s svetopisemskim kvizom.
Pomoč je zelo dobrodošla. Pišite na info@hozana.si in opišite kakšna znanja imate.
Hvala, na naslovu donacije.php lahko darujete z uporabo kreditne kartice, Paypala ali preko nakazila na TRR.